1999. május
159-236. oldal
| John Steiner: |
161-164 | ||
| Az áttétel hatása a tanulásra | |||
| Oravecz Róbert dr.: |
165-173 | ||
| Egy multidimenzionális trauma-modell felvázolásának kísérlete | |||
| Molnár Gábor dr., Molnár Ildikó dr.: |
175-180 | ||
| A Beck- és Zung-féle önértékelő tesztek faktoranalízise | |||
| Menyhártné Nailáth Nóra: |
181-188 | ||
| A szülő-konzultáció néhány dilemmája | |||
| Körmendy Györgyi dr.: |
203-210 | ||
| A destruktív szimbiózis – avagy Palkó története születésétől börtönbe kerüléséig | |||
| Spannraft Marcellina: |
211-215 | ||
| Nyelvészeti adalékok a merülés archetípusához. A merül ige jelentésének kognitív szemantikai megközelítése – költői szövegek alapján | |||
| Krékits József dr.: |
216-221 | ||
| Közalkalmazotti lét és magánpraxis. Kettős, vagy hasadt identitás? | |||