Korábbi viták

Lehetséges-e önismereti munkát végezni egyetemek által szervezett csoportokban? I. – Megjelent a 2019. 28 évf. 2. számban

Lehetséges-e önismereti munkát végezni egyetemek által szervezett csoportokban? II. – Megjelent a 2019. 28 évf. 3. számban

Lehetséges-e önismereti munkát végezni egyetemek által szervezett csoportokban? III. – Megjelent a 2019. 28 évf. 4. számban

Lehetséges-e önismereti munkát végezni egyetemek által szervezett csoportokban? IV. – Megjelent a 2020. 29 évf. 2. számban

 

Vita a társadalmi jelenségekre adható lélektani válaszokról I.  – Megjelent a 2019. 28 évf. 3. számban

Vita a társadalmi jelenségekre adható lélektani válaszokról II.  – Megjelent a 2019. 28 évf. 4. számban

Vita a társadalmi jelenségekre adható lélektani válaszokról III.  – Megjelent a 2020. 29 évf. 2. számban

Vita a társadalmi jelenségekre adható lélektani válaszokról IV. – Megjelent a 2020. 29 évf. 3. számban

 

Vita a klinikai szakpszichológus képzésről, vizsgáztatásról  – Megjelent a 2018. 27 évf. 1. számban

Vita a klinikai szakpszichológus képzésről, vizsgáztatásról  – Megjelent a 2018. 27 évf. 2. számban

 

A hit szerepe: segítség vagy gát a terápiában, a tanácsadásban? – vitaindító  – Megjelent a 2015/3-as számban

A hit szerepe: segítség vagy gát a terápiában, a tanácsadásban? I.  – Megjelent a 2015/4-es számban

 

Tegeződjünk vagy magázódjunk? – vitaindító – Megjelent a 2014/02. számban.

Tegeződjünk vagy magázódjunk? – I.

Tegeződjünk vagy magázódjunk? – II.

Tegeződjünk vagy magázódjunk? – III.

Tegeződjünk vagy magázódjunk? IV.

 

Álláspont – szakmai vezetők a pszichoterápiás ellátásról I.

Álláspont – szakmai vezetők a pszichoterápiás ellátásról II.

Álláspont – szakmai vezetők a pszichoterápiás ellátásról III.

Álláspont – Szakmai vezetők a pszichoterápiás ellátásról IV.

 

Új fejlemények,új kérdések, új problémák a pszichoterápiák szervezeti rendszerében és a pszichoterapeuta képzésben?

Vita a gyermekekkel végzett pszichoterápiáról – vitaindító – Megjelent a 2013/03. számban

Vita a gyermekekkel végzett pszichoterápiáról – I – Megjelent a 2013/05. számban

Vita a gyermekekkel végzett pszichoterápiáról – II – Megjelent a 2013/06. számban

Vita a gyermekekkel végzett pszichoterápiáról – III – Megjelent a 2014/01. számban

Vita a gyermekekkel végzett pszichoterápiáról – IV. – Megjelent a 2014/5-ös számban

 

Vitaindító az érintésről és a testi kontaktusról – Megjelent 2012/3. számban

Vita az érintésről és a testi kontaktusról – Megjelent 2012/4. számban

Vita az érintésről és a testi kontaktusról II. – Megjelent a 2012/5. számban

Vita az érintésről és a testi kontaktusról III. – Megjelent a 2012/06. számban.

 

A terápiás gyakorlat etikai kérdései I. – Megjelent 2012/3. számban

A terápiás gyakorlat etikai kérdései II. – Megjelent 2012/4. számban

A terápiás gyakorlat etikai kérdései III. – Megjelent a 2012/5. számban

A terápiás gyakorlat etikai kérdései IV – Megjelent a 2013/01. számban.

A terápiás gyakorlat etikai kérdései V – Megjelent a 2013/02. számban

A terápiás gyakorlat etikai kérdései VI – Megjelent a 2013/06. számban

A terápiás gyakorlat etikai kérdései VII – Megjelent a 2014/03. számban

Terápiás gyakorlat etikai kérdései VIII. – Megjelent a 2014/05. számban

Terápiás gyakorlat etikai kérdései IX – Megjelent a 2014/6-os számban

 

Vitaindító – Pszichoterápia sajátos kommunikációs csatornák (VOIP) alkalmazásával – Megjelent a 2012/5. számban

Pszichoterápia sajátos kommunikációs csatornák (VOIP) alkalmazásával – Megjelent a 2012/06. számban.

Pszichoterápia sajátos kommunikációs csatornák (VOIP) alkalmazásával II. – Megjelent a 2013/01. számban.

Pszichoterápia sajátos kommunikációs csatornák (VOIP) alkalmazásával III – Megjelent a 2013/02. számban

Pszichoterápia sajátos kommunikációs csatornák (VOIP) alkalmazásával IV – Megjelent a 2013/03. számban

Vissza az előzőre